7 Pelakon Filem Dewasa Yang Beragama Islam

Di barat, khususnya di Amerika, terdapat ramai selebriti terkenal di sana yang sebenarnya beragama Islam tetapi merahsiakan status agama mereka daripada pengetahuan umum kerena ingin menjaga kareer mereka di dalam industri hiburan di sana.
Namun, selain daripada industri hiburan di sana, terdapat juga sebilangan selebriti-selebriti beragama Islam di sana yang menceburi industri hiburan yang lebih eksotis, iaitu industri perfileman dewasa.
Berikut merupakan pelakon-pelakon filem dewasa yang beragama Islam yang popular di negara barat:

Sahara Knite

Penglibatannya dalam industri filem dewasa telah menemui kecaman dari keluarganya. Seperti yang dilaporkan oleh wikiislam.net, Sahara semasa kecil merupakan gadis bertudung yang setiap hari mengaji dan juga solat lima waktu. Namun suatu hari Sahara merasa hidupnya menjenuhkan hingga membuat dia memilih untuk menjadi pelakon filem dewasa.
Merupakan wanita kelahiran Pakistan yang juga menerima banyak kritikan. Afzal dilahirkan dari latar belakang keluarga Islam yang sangat keras. Namun entah mengapa dia memutuskan untuk masuk ke dalam industri filem dewasa.

Tehmeena Afzal

Seperti yang dilaporkan oleh modelmayhem.com, Afzal pun juga menerima banyak cemuhan dan kritikan yang ditujukan kepadanya tatkala gambar-gambar ghairah dan panasnya mulai tersebar. Namun wanita berambut hitam ini nampak tenang dan tetap fokus pada apa yang dia jalani ketika ini.

Sila Sahin

Seorang warga negara Jerman yang lahir pada 3 Disember 1985. Menurut wikipedia.org, dia merupakan seorang model cantik yang memeluk agama Islam. Beliau dibesarkan dari keluarga yang sangat taat dan konservatif.
Namun saat ia mulai menjejaki dunia model, banyak tawaran yang datang pada Sila. Tak terkecuali tawaran berlakon filem dewasa di mana dia harus telanjang bulat tanpa sehelai kain pun. Gadis itu pun menemui kecaman keras dari awam, keluarga dan pemeluk agama Islam lainnya.

Sibel Kekilli

Wanita cantik ini lahir di Jerman 33 tahun yang lalu. Dia merupakan wanita berdarah Turki yang menjadi pelakon dan model di Jerman. Menurut wikipedia.org, Sibel Kekilli adalah pelakon ternama yang namanya sudah sering dijumpai di beberapa filem terkenal.
Sibel yang telah memutuskan untuk menjadi pelakon filem dewasa terpaksa berhadapan dengan kecaman dari keluarga dan juga orang awam. Sibel merupakan wanita yang lahir dalam keluarga muslim dan taat dalam beribadah dan nampaknya keputusannya telah membuat keluarga Sibel merasa terhina.

Shazia Sahari

Wanita cantik ini mempunyai darah Pakistan dan juga Arab Saudi dan telah berhijrah ke Amerika Syarikat dan menjadi bintang filem dewasa. Wanita seksi bermata coklat ini memulakan kerjayanya di industri filem dewasa pada tahun 2011.
Kecaman dan kritikan pedas terhadap dirinya sebagai wanita Muslim bukan merupakan hal yang aneh dan baru lagi bagi Sahari.

Mia Khalifa

Wanita yang berasal daripada Lubnan ini pernah mencetuskan fenomena di internet apabila dia secara terbuka mengaku bahawa dia merupakan seorang beragama Islam. Selain itu, Mia turut dikecam oleh komuniti Islam antarabangsa kerana kerap mengenakan hijab semasa membintangi filem dewasa.

Persia Monir

Wanita yang berasal daripada Iran ini merupakan seorang bekas jururawat yang terpaksa meninggalkan bidang kesihatan kerana faktor kewangan.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment