'Aku 'terjaga' jodoh orang selama ini..'


TWITTERJAYA - Hati lelaki mana yang tak kecewa bila gadis yang mahu dijadikan sebagai teman sehidup semati, rupa-rupanya hanya dipermainkan sahaja. 

Luahan yang dimuat naik oleh Kim (@kimbuenos) di Twitter, kini trending di media sosial.

"Patutlah dia marah sangat bila aku post gambar dia. Last-last dapat tahu juga dah nak kahwin. Aku terjaga jodoh orang. Selama ini aku diperbodohkan dengan kau!" tweet Kim 18 jam lalu. 

Menurut Kim, gadis yang diminatinya itu memberikan alasan yang dia mahu bakal suami yang lebih matang. 

"Nak buat macam mana, dia nak yang matang. Haa amek bakal suami beza umur dengan dia, 10 tahun. 

"Bila parent aku call, dari mulut dia sendiri mengaku yang dia tidak pernah ada perasaan dengan aku," katanya. 

Ramai netizen yang bersimpati dan tidak putus-putus memberikan kata-kata semangat agar Kim tabah menghadapi dugaan putus cintanya. Kim juga redha dan menyalahkan dirinya sendiri kerana mungkin dia yang terlalu berharap pada gadis itu selama ini. - The Reporter
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment