Artis wanita popular kongsi cerita miliki rakan hantu pontianak

Artis Wanita Popular Kongsi Cerita Miliki Rakan Hantu Pontianak|Sebuah kisah seram yang kongsian oleh seorang artis wanita popular baru baru ini mendapat perhatian ramai natizen,bagai mana pun cerita yang dikongsikan beliau ramai yang terkejut karena keberanianya berkawan dengan hantu,lebuh mengerikan apabila hantu itu mengisahkan kehidupannya semasa hidup di dunia.
Berikut kisahnya.
Pontilanak yang bernama Suti. Ya.. Dia adalah salah satu kawan hantu saya. Sosoknya memang mengerikan, rambutnya panjang dan terlihat kusut. Dibawah matanya hitam, dengan warna kulit yang pucat. Persahabatan kami berawal dari teguran saya ke Suti sekitar tiga tahun yang lalu.
Walaupun agak ngeri juga untuk mengajaknya bicara, tapi saya memberanikan diri untuk menegur supaya dia tidak mengganggu orang rumah & tetangga yang tinggal di kompleks ini. Tanpa berbicara dia hanya menggangguk terus menghilang.
Semenjak itulah Suti selalu muncul, di tingkap.. Di balkon.. Kadang mengikutiku sampai ketempat shooting. Dan memang ada beberapa orang rakan saya yang juga melihatnya, bahkan di kunjungi Suti.
Saya bisa menjadi rapat dengannya karena kisah hidupnya yang bisa katakan singkat dan menyedihkan. Suti meninggal di usia belasan tahun, dia mengakhiri hidupnya karena malu telah dilecehkan oleh ayah tirinya sampai mengandung, dengan cara menggantung diri. Dia mengatakan bahwa dia sangat menyesal telah mengakhiri hidupnya & dia selalu cakap bahwa wujudnya dulu tidak seperti yang saya lihat sekarang.
Tapi percaya atau tidak saya terinspirasi membuat lagu karena luahan Suti. Jadi ketika itu saya memang lagi di bilik sendiri, & tiba tiba terdengar suara seperti ketukan jari jari di jendela. tak lama setelah terdengar bunyi itu, muncul si Suti.
lukisan suti



Dia biasanya memang selalu muncul dibalkon bilik saya. Kadang untuk mendengarkan saya bercerita tentang perjalanan shooting diluar kota & hantu yang saya temui.
Dan kadang Suti datang hanya untuk bercerita.. Huffttt! beberapa kali Suti bercerita tentang manusia yg sering dia kunjungi. lelaki muda kacak yang rumahnya tak jauh dari rumah saya.
Katanya dia sering mengamati lelaki itu. Kadang Suti mengikutinya sampai ketempat lelaki itu belajar Suti!!! Tapi kamu tak mengganggu dia kan?
tegur saya.
tak jika dia melihatku pun pasti dia akan lari melihat wujudku yg mengerikan ini
Jawab Suti sambil menundukLama sekali Suti terdiam lalu dia menghilang.

Identiti artis wanita berkenan terpaksa dirahasiakan.

Sumber: EBerita

–> K1ik jika rasa post ini patut dibuang


Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Kami tidak bertanggungjawab keatas segala pandangan terhadap artikel ini. Terima kasih
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment