Dpt Gaji 20 Org Doktor. Apa Yg Jadi Lepas Doktor Ni Jumpa Dia Lebih MENGEJUTKAN

Dpt Gaji 20 Org Doktor. Apa Yg Jadi Lepas Doktor Ni Jumpa Dia Lebih MENGEJUTKAN Lagi !!! | Ditulis oleh penulis FB terkenal Dr Taufik Razif (LINK). Sebelum ni saya tergamam bila ada orang bagitahu saya ada sorang pemuda ni pernah handle kos marketing bernilai RM 40 juta sebuah syarikat di US tanpa agent dan tanpa stokis!
Saya tak percaya! Tak mungkin lah budak muda umur 20-an mampu buat benda camtu kan.
So pada 11 Februari 2017 hari tu saya direct je ke Office budak muda tu kat Shah Alam. Saya memang camni. Saya jenis tak mudah percaya cakap-cakap kosong ni selagi tak jumpa dan tanya sendiri empunya badan. Kita tahu sekarang ni banyak scammer dan geng-geng MLM nak kaburi mata kita dengan iklan yang indah indah je. Padahal nak korek duit kita je tujuannya. Kan?
Dipendekkan cerita saya pun jumpa la dia face to face. Okey, orangnya segak la jugak. Pakai seluar jeans lusuh, berbaju t-shirt biasa dan bertopi kosong tanpa brand. Biar betul ni si mamat jutawan tuh! Lepas dah berkenalan saya tanya dia beberapa benda. Antara soalannya adalah :
• Betul ke cerita yang hang pernah handle marketing RM 40 juta dan pernah ditipu sampai RM 400 Ribu CASH?
– Ye betul bos. Masa tu saya bawak cash tu dalam briefcase. Saya memang dah lama berpartner dengan wanita Thailand yang tipu saya tu. So memang saya bagi cash ni pun untuk proceed dengan projek kami tu la tapi bila dia dapat je cash terus hilang tanpa khabar berita.
– Masa tu saya broke sangat-sangat. Dalam poket tinggal RM 400 je bos. Padahal sewa rumah kat Bangsar tu je dah RM 1700 sebulan. Tu yang akhirnya saya pilih nak share je pengalaman saya handle marketing RM 40 juta tu pada orang ramai dengan Like Method. Biarlah sifu dalam fb ads dan jutawan lain nak marah pun saya tak peduli. Saya memang tak upsell dalam Like Method. Saya share je semua yang saya ada tanpa selindung
( masa ni mamat ni dah start bergenang air mata. Suasana jadi sepi seketika. Saya pun sebak. Tapi rasa best tu ada la jugak sebab Jutawan menangis depan mata saya sendiri kot! Hehe )
• Apa tu Like Method?
– Like Method ni adalah pengalaman saya. Ni lah teknik yang saya buktikan dengan pengalaman saya sendiri. Dengan join Like Method saya akan bagi free je 21 video dari basic sampai ke advanced punya ilmu fb ads tanpa sembunyi ilmu. Pastu korang akan dimasukkan ke Exclusive Support Group yang sekarang dah pun mencecah 10 000 businessman dalam tu. Setiap negeri kat Malaysia ni pun Like Method ada support group tau. Semua akses ekslusif ni hanya RM 97 sahaja untuk seumur hidup. Memang takde cas tersembunyi sebab kami memang buat untuk bantu orang.
• Dah ada yang berjaya dengan teknik Like Method?
– Alhamdulillah sangat ramai yang dah berjaya. Ada yang sampai 6 dan 7 angka dah. ( Alah. Pekerja kat office dia pun komisyen dah berbelas ribu sebulan. Jeles! )
• Nak bawa Like Method ni ke mana?
– Dia cakap nak bawak Like Method ni ke South East ape benda entah. Saya dah lupa apa dia cakap. Yang saya faham dia nak luaskan Like Method ni ke luar negara dan memang dah dalam proses pun. Sebab diorang punya buat amal dengan educational project untuk lahirkan ramai jutawan. Bukan jutawan segera tapi usahawan yang berjaya dengan kerja keras bukan jutawan nasib badan.
• Berapa pendapatan hang sekarang?
– Dia sengih je taknak cakap. Cis! Saya tau gaji dia hampir sama dengan gaji doktor (kalau doktor gred44, so gaji dia RM120k sebulan). Tapi orang office dia terlepas cakap sekarang ni dah generate hampir ## juta. ( maaf ni rahsia sulit diorang. Saya dah tulis tapi tadi Khairi call supaya jangan tulis angka ni. Sorii bro )
Cuma dia mintak saya bantu orang bisnes kat luar sana yang memang serius nak harungi zaman gawat 2017 dan 2018 yang dasyat ni. Dia cakap kalau orang tu serius, komited dan memang nak lonjakkan sales dengan cara yang betul dia mintak orang tu PM je saya Dr Taufik Razif (LINK) atau whatsapp (+6011 3771 7745) dan dia mintak saya masukkan sendiri korang kat dalam Like Method ni. Aduh! Saya keberatan!
Tapi kalau tu je cara saya boleh bantu lebih ramai orang. Saya sanggup tapi dengan syarat ketat. Saya taknak ramai. Saya nak yang sangat2 komited je yang PM saya.
Cara nak join Like Method ni senang je :
1. PM je saya Dr Taufik Razif (LINK) atau whatsapp (+6011 3771 7745). Saya akan call korang satu persatu. ( maybe makan masa yang lama sebab saya nak tapis. Saya taknak scammer atau yang nak join Like Method untuk buat MLM )
2. Hanya 2000 orang terawal sahaja daripada berbelas2 ribu follower saya yang dibenarkan join. Saya taknak profile saya jem nanti. Saya akan delete status ni kalau terlampau ramai nak join.
** kongsikan info ni pada sanak saudara tercinta yang sales nya tengah terumbang ambing ye. Tapi tolong jangan ramai sangat ye.
** Khairi Ariff founder Like Method ni la jutawan tu. Thanks sebab sudi terima saya jadi tetamu kat office hang. Dia cakap kalau yang PM FB saya atau whatsapp saya dia nak bagi Burger Method bernilai RM 3k secara percuma je. Thanks bro!
DISCLAIMER : Like Method Bukan Produk Tapi Education
UPDATE : 500 tempat kosong je dari kuota 2000 yang diberikan lagi dibuka untuk korang semua. Maaf sangat. Saya tak mampu handle semua. So cepat2 bertindak ye. PM je saya Dr Taufik Razif (LINK) atau whatsapp (+6011 3771 7745)

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment