Selva Pilih Lembah Klang. Dengarkan Penjelasan Beliau Mengapa Pilih Lembah Klang Sebagai Tempat Beliau Menetap. Sila Sebarkan

Johor Bahru: Perogol bersiri yang selesai menjalani hukuman penjara 24 tahun di Kanada, S Selva Kumar, 56, menyatakan hasrat untuk menetap di Lembah Klang.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, Selva menyatakan hasratnya itu kepada pasukan polis mengambil keterangannya sebaik sampai di KLIA semalam.

"Mengikut undang-undang kita tidak dibenarkan menahan dia, malah dia dengan sukarela berjumpa kami dan memberitahu apa yang berlaku terhadapnya.
“Kita sudah rekodkan semua kenyataannya dan tahu di mana dia akan tinggal.

"Berikutan itu, sama seperti yang saya sebutkan sebelum ini, polis akan bekerjasama dengan masyarakat dan pasukan komuniti kepolisian untuk memantaunya," katanya pada sidang media selepas menyampaikan amanat sempena Persidangan Ketua-ketua Jabatan Pengurusan dan Institut-institut Latihan PDRM di sini.

Khalid berkata, selain memberi kerjasama, Selva juga setuju dipantau dan memaklumkan pergerakannya walaupun tidak diwajibkan undang-undang.

Menurutnya, polis tidak boleh masuk campur keputusan mengharamkan lelaki itu di negeri tertentu kerana ia diambil mengikut undang-undang negeri terbabit.

========================================================================

Habis la wanita Malaysia lepas ni hidup dalam ketakutan..
I yang duduk Australia ni pun risau dengar. Malaysian should be fully aware. Please tag your friends.

Selva Kumar Subbiah.
Lelaki ni seorang perogol bersiri dah balik malaysia, Sabah dah banned lelaki ni.. Dia cabul lebih dari seribu wanita (1,000) termasuk kanak² dan remaja, Kena tangkap di Canada dan di penjara selama 24 tahun, Sekarang dia dah bebas n pulang Malaysia.. 120 wanita (mangsa) tampil sebab nak tuntut keadilan masa bicara dalam mahkamah.. Semua tu mangsa rogol dan cabul lelaki india ni..

24 tahun dalam penjara mesti dah gersang gila,
Masa dia bebas, Polis Canada kasi warning yang Penjenayah ni 'MASIH BELUM INSAF DAN ADA TENDENCY UNTUK MEROGOL LAGI'... Dia ada kecenderungan untuk Bunuh dan Rogol orang lagi and how he is in Malaysia!.

Canada label dia sebagai 'Penjenayah Paling Merbahaya'.. Cara dia ialah letak dadah dalam minuman kemudian merogol n beberapa cara lain, Di Canada dia ditempatkan dalam Maximum Security Prison.

“You are the worst offender and the highest risk that has ever come before me in my career,”

Click link untuk baca news dibawah.. 
Screenshot tu orang canada maki kerajaan mereka sebab lepaskan perogol bersiri ni.. Kerajaan Malaysia patut buang citizenship dia dan halau keluar Malaysia. 1,000 orang wanita termasuk kanak² dan Remaja ok? Tapi cuma dapat charge dia atas 24 tuduhan sexual, Memang pandai buang bukti... 1,000 orang, bukan 10 orang.. Dalam journal dia ada lebih 1,500 nama perempuan dipercayai dia punya target..

Hari tu kes mat saleh cabul 200 kanak², then kes pedophilia, Sekarang ni pulak.. I know everybody deserved a second chance but 1,000 woman? He is hollow and pure Evil, He will never stop, ,1,000 woman..

Please share this around for awareness .


Lagi FOTO di bawah :

Image may contain: 1 person, sitting and indoor
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
Image may contain: one or more people
Image may contain: 2 people

Image may contain: 2 people, people standing, hat and outdoor
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment