Macam mana nak dapat duit balik selepas shopping di Lazada, Zalora etc? Ikut 8 langkah ini



Salam semua. Saya nak ajar macam mana nak beli barang online dari laman seperti Lazada, Zalora dengan mendapat 'cashback'. Saya ini dikategorikan rajin membeli barang online terutamanya di laman Lazada. Kemudian saya diperkenalkan oleh rakan mengenai program 'cashback' ini. 

*Ini tiada kena mengena langsung dengan Multi Level Marketing (MLM) atau apa-apa skim cepat kaya. 

Contohnya saya nak beli pakaian di Lazada. Cara-cara saya nak dapatkan cashback ini, begini:

1. Saya buka laman web MilkADeal Cashback terlebih dahulu, kemudian daftar seperti biasa. 



2. Selepas itu, keluar senarai portal shopping online. Saya pilih Lazada. Lazada ada kategorikan barangan dan peratusan yang diberi kepada pelanggan. Contohnya baju dikategorikan dalam fesyen. Jadi, jika kita adalah pelanggan sedia ada dalam Lazada (seperti saya) dah ada diskaun di Lazada. Dapatkan 4% daripada harga yang kita beli itu. Contohnya beli baju RM100, jadi Lazada akan bagi 4% cashback. Maka dapatlah RM4 semula. 

3. Kemudian pelanggan akan diminta menekan butang 'Shop Now'. Di situlah dia generate pelanggan nak beli di Lazada melalui MilkADeal Cashback ini. Jadi, tekanlah butang itu ya. 

4. Selepas itu, dia direct ke laman Lazada. Pilihlah barang apa yang mahu dibeli. Checkout dan bayar seperti biasa.

5. Setelah selesai, kembali semula ke laman MilkADeal Cashback, tekan My Dashboard dan boleh tengok berapa peratus yang anda dapat dari pembelian tadi.



6. Untuk dapatkan cashback itu, isi maklumat anda di bahagian Payment Setting. Contohnya duit cashback nak dimasukkan ke dalam akaun CIMB Bank. Pilih acc CIMB, masukkan nombor akaun, nombor MyKad, nama penuh seperti dalam MyKad. Jangan abaikan langkah ini jika nak dapatkan cashback tersebut. 

7. Untuk maklumat lebih lanjut, boleh terus pergi ke laman MilkADeal Cashback. Pengguna akan dimaklumkan berapa peratus untuk setiap barangan yang dibeli. 

8. Saya tunjukkan gambar-gambar sebagai contoh. Saya beli banyak barang sampai cashback saya dari bulan 2 ke 3. Masa itu Lazada tengah buat birthday sales gila-gila. Saya pun jadi gila sekejap. Hahaha!


Alhamdulillah tadi saya dah dapat cashback dan dimasukkan terus ke akaun. Cubalah sekarang dan layari laman MilkADeal (http://ift.tt/2qGohjH) yang saya kongsikan itu. Saya dah dapat cashback, anda bila lagi? 

Peringatan: 

Jangan buka guna incognito mode, nanti dia tak dapat trace cookies. Bila tak dapat trace, macam mana nak dapat cashback?
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment