Tinggal kenangan foto perkahwinan belum diserahkan ... Pengantin lelaki sudah pergi buat selamanya (6Gambar)

Al Fatihah buat arwah Fandi bin Rosli .. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah dan ditempatkan bersama2 dengan orang yang beriman.. Amiinn .. biar lah kenangan yg indah itu terpahat selamanya di hati isteri keluarga dan sahabat handai arwah


BUTTERWORTH : Foto perkahwinan antara Mohamad Fandi Rosli dan pasangan nya Noura pada Disember lalu baru sahaja di siap oleh photographer dan akan di serahkan pada pasangan ini,namun hari ini pengantin lelaki telah dijemput Ilahi maut kemalangan pergi buat selamanya.
Mengikut photographer majlis perkahwinan itu Nadzme Nadzem berkata dia sungguh terkejut mendengar berita itu yang pelanggan nya terlibat dalam kemalangan maut akibat kecuaian seorang remaja wanita memandu melawan arus.

Sungguh tragis dan sayu apa yang berlaku arwah fandi seorang yang sangat baik dan disenangi rakan-rakan ucapan diri nya semasa hari lahir isteri tercinta pada Februari lalu juga mengundang pilu.
Semoga isteri nya terus tabah menerima dugaan yang amat berat ini, dan kepada pelaku yang terlibat mendapat hukuman yang setimpal, salam takziah semoga roh arwah dicucuri rahmat.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment