Pada hari ketiga,ketika saya sedang menemani isteri di pejabat dia,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan computer dalam pejabat isteri. Saya ternampak satu folder ‘Loving U’. Dengan perasaan ingin tahu dan teruja sebab menyangka dalam folder itu gambar saya dan isteri, saya buka. Alangkah terkejutnya saya apabila.............

Isteri Resah Aku Ambil Cuti 3 Hari Dan Ikut Ke Pejabatnya, Rupa-Rupanya Isteri Aku... | Pada hari ketiga,ketika saya sedang menemani isteri di pejabat dia,saya tergerak hati untuk meminjam dan menggunakan computer dalam pejabat isteri. Saya ternampak satu folder ‘Loving U’. Dengan perasaan ingin tahu dan teruja sebab menyangka dalam folder itu gambar saya dan isteri, saya buka.







loading...
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment