Luahan Isteri Mangsa – “Dia Suruh Saya Urus Sendiri Balik KL. Sekarang Baru Faham….” | SUNGAI PETANI: “Dia berkeras tak mahu hantar saya balik Kuala Lumpur pada Selasa depan… rupa-rupanya itu petanda suami saya terus pergi.” Norasikin Abdul Halim, 26, tidak dapat menahan sebak mengimbau kisah suaminya, Mohamad Fandi Rosli, 26, yang terbunuh dalam nahas jalan raya di Kilometer 134 Lebuhraya Utara Selatan di Seberang Perai Utara, Pulau Pinang, pagi tadi.

Luahan Isteri Mangsa – “Dia Suruh Saya Urus Sendiri Balik KL. Sekarang Baru Faham….” | SUNGAI PETANI: “Dia berkeras tak mahu hantar saya balik Kuala Lumpur pada Selasa depan… rupa-rupanya itu petanda suami saya terus pergi.”
Norasikin Abdul Halim, 26, tidak dapat menahan sebak mengimbau kisah suaminya, Mohamad Fandi Rosli, 26, yang terbunuh dalam nahas jalan raya di Kilometer 134 Lebuhraya Utara Selatan di Seberang Perai Utara, Pulau Pinang, pagi tadi.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment