FESYEN AKHIR ZAMAN! 8 Gambar HOT anak-anak artis Malaysia yang tidak senonoh dan selamba telah tersebar




Kami menerima sekeping gambar dua gadis malayu selesa memakai bikini di kolam renang .. Menurut maklumat yang diterima, ia dikatakan sebagai anak seorang pelakon popular 90-an, Sofea Jane.

Dikatakan bahawa Sofea Jane mempunyai 3 orang anak perempuan masing-masing, Marissa, Khadeja dan Soraya.  Menurut sumber, yang berbikini dalam gambar adalah Arissa dan Khadeja.

Ramai yang sudah sedar gaya kehidupan sosial  untuk anak-anak pelakon, yang agak memalukan apabila kita melihat anak muda Melayu bergama Islam berpakaian yang sedemikian.

Di negara kita sekarang, artis wanita semakin ramai yang berfikir memakai bikini adalah satu perkara perkara biasa dalam kehidupan. Tidak mustahil satu hari nanti ia akan menjadikan bikini sebagai "pakaian formal" jika wanita ingin berehat di tepi kolam renang atau di pantai ..






 Diharapkan agar para gadis melayu tidak mudah terikut dengna budaya barat yang mana memakai bikini di kolam atau ditepi  pantai adalah perkara normal. Kerana sebagai bangsa melayu kita mempunyai adat dan budaya kita tersendiri yang begitu dihormati sejak dahulu lagi. "Biar mati anak, jangan mati adat!"
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment