'Di depan anaknya, dia tunjuk f*ck pada saya sedangkan dia yang bersalah'


Oleh Pengadu, Lee Shervin

Pemandu wanita ini memasuki lorong di hadapan saya tanpa memberi sebarang isyarat untuk memotong, malah (bila dihon) dia merenung saya seolah-olah saya yang bersalah dalam insiden ini. 

Saya biarkan dia pergi tetapi dia seperti tidak berpuas hati dengan insiden itu dan memandu di hadapan kereta saya secara melulu. 

Dia juga dengan sengaja telah membrek kenderaannya di hadapan agar saya melanggarnya menyebabkan dia kelihatan tidak bersalah. Dia tidak tahu yang kereta saya ada dash cam sehinggalah saya memaklumkan pada dia dan tiba-tiba dia mula bercakap dengan penuh beretika. 


Posted by Lee Shervin on Friday, 20 January 2017

Dalam video ini, saya hampir mengalami kemalangan. Malah anak perempuannya hanya menundukkan kepala sepanjang insiden itu berlaku. Wanita itu turut menunjukkan isyarat lucah beberapa kali di hadapan anak perempuannya dan saya juga dipersalahkan kononnya saya enggan memberikannya ruang untuk memotong. 

Tolong berhati-hati dengan wanita ini yang memandu Toyota Vios, nombor pendaftaran WB9213N. Dia akan cuba lakukan apa sahaja untuk membuktikan kononnya dia tidak bersalah sehingga sanggup menyebabkan dirinya dilanggar biarpun ketika itu dia membawa anaknya berada di dalam kereta. 
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment