[VIDEO] Gadis Berhijab Patah Tangan. Apa Yang Lelaki Ini Lakukan Buat Netizen BENGANG !!!



Memang tak patut, seorang gadis berhijab diperlakukan seperti sampah sampai patah tangan tanpa bersebab. kalau ya pun tak suka Islam respek sikit hak asasi manusia.


[VIDEO] Gadis Berhijab Patah Tangan. Apa Yang Lelaki Ini Lakukan Buat Netizen BENGANG !!! | Berlin- Seorang wanita berhijab patah tangannya apabila salah seorang dari sekumpulan lelaki telah menyepaknya dari belakang ketika menuruni tangga. Kejadian ini berlaku di stesen kereta api bawah tanah atau subway di Berlin, Germany.
Video yang berdurasi 46 saat itu menunjukkan seorang lelaki yang memegang botol minuman secara tiba-tiba meluru ke arah seorang wanita berhijab yang sedang menuruni tangga di stesen kereta api bawah tanah berkenaan dan menendangnya dari arah belakang sehingga jatuh dan kemudiannya terus bergegas melarikan diri.
Walaubagaimanapun dalam video tersebut dilihat dua lelaki yang membantu wanita tersebut yang dalam kesakitan. Video ini telah disebarkan oleh pihak polis untuk memburu kumpulan lelaki tersebut. kita harapkan pelaku keganasan ini segera di tangkap polis.
Kredit:-Ismaweb
sumber : http://ift.tt/2hkM0RD
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment