(Video) Curi Barang Kosmetik, Sumbat Dalam Baju Dalam


BATU PAHAT, JOHOR - Sebuah butik di Parit Raja mengalami kerugian RM1,000 - RM2,000 selepas beberapa barang kosmetiknya dicuri sekumpulan gadis, semalam. 

Dalam kejadian yang berlaku di butik Blackcube Rich itu, empat suspek dianggarkan berusia 20'an itu masuk ke butik berkenaan dan mencuri beberapa barangan kosmetik. 

Pada waktu itu, hanya tiga kakitangan yang bertugas. Namun pada waktu itu, salah seorang sedang berehat, seorang lagi sedang membetulkan printer dan seorang lagi sedang melayan salah seorang suspek. 

Di dalam kesempatan itu, tiga lagi rakan suspek berlegar di dalam butik berkenaan dan mengambil beberapa barangan dan dimasukkan ke dalam baju dalam serta beg tangan sebelum kesemua mereka meninggalkan premis itu. 

Video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) kejadian itu kini mula tersebar di media sosial. Malah gambar keempat-empat suspek yang terlibat juga berjaya diperolehi. 





Gambar sebelum/selepas kejadian | Foto - Netizen
Difahamkan, pemilik butik berkenaan telah membuat laporan polis untuk diambil tindakan terhadap empat suspek tersebut. - The Reporter
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment